Friday, October 01, 2010

Kita nanti nak pakai gown lah... Steady ah....

So many things to do but so little time.. since i'm not taking the studio and outdoor shoot with Chinta, I have bought my own dress online. Trust me the dress cost me less compared to the rental ones, plus they add a lace bolero and a cathedral veil, veil yg panjang mengurai tu, abit rimas I tell u. I ordered the dress few months backs, and I've lost a few inches ard the hip, so now all I need to do is to alter a little of here and there. 
asal terbalik pulak gambar ni pulak... tsk

I told the tuns, nanti dah kawin kalau I boring boring and kalau nak feeling feeling, I pakai lah baju ni balik time buat house work, time tgh sapu ker, time cuci kain ker, time nak sambut suami balik kerja ker.
The tuns answer really fume 
'Sedap I dengar, kalau u masih muat bagus lah yang, tapi kalau dah tak muat, jgn pulak u koyakkan kain tu nanti, jadikan kain lap lap u pulak' 
wah liow!!!!!! you see, mcm manalah tak slalu gaduh!!!!

0 ♥:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com