Friday, April 23, 2010

Sugar and spice and all thing nice

I had always love to see a dessert bar. My heart flutters when i see the nicely coloured candy sprawl invitingly on the tables. Brought famous by Amy Atlas and Martha Stewart, it had now been coppied by millions of party and wedding planners. Mcm aku kira pulak millions.

Mcm nak pengsan I mengeletis when I stumbled upon local muslim company that provide dessert bar, sungguh lah i suker nah sangat. I've obtain some quote, harga punya lah tinggi mcm mount everest, tapi hati dah suker. Tgk lah, cantikkan. Dah mcm orang putih punya... steady lah u all.. sungguh terror, cantik sangat.
I had envision mine to be as colourful as possible but mum was so against it.

'Benda gini memang lah lawa, tapi cepat habis, kau taruk jer habis, taruk jer habis, harga jer mahal.... saper yg nak gi top up kan'

yah lor true. takkan lah si pengantin pompuan yg nak kena turun naik pelamin nak top up muffns, candy etc. The sisters have been assigned their task, longy and busu confirm sibuk kemas kemas, kak ani confirm nanti akan melayan my frens, she noes most of my frens anyway and the rest of the others will be tangkap jamz lah apa lagi... takkan lah nak suruh makcik makcik top up kan, kesian pulak...

So ader baik jugak lah, ibu say scrrapppp the idea. so bye bye dessert bar, nanti i buat birthday for my 1st born, i engage u eh. Insyallah... mentel nampak dah pikir pasak 1st born. ;p

0 ♥:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com